петак, 25. октобар 2013.

Sav taj veš

Ovaj post nema veze sa prethodnim postovima. I nema mnogo veze sa ovim blogom. Nema veze sa nakitom. Ni sa čajem. Limene kutije- ne. Detalji, šoljice, snail mail, gif... nisu na spisku.
Nema.

Volela bih da ovaj post ima veze sa dobrom fotografijom, ali nažalost- nema ni to. Nisam se dovoljno izveštila, fotić je fotić, nije fotoaparat, ali se nadam da će jednoga dana postati.
Dobro, o čemu ja to?
O vešu. O komšiluku. O prizoru koji je svakodnevno drugačiji i svakodnevno inspirativan. Čudo od veša!
Seriju fotografija koje ću vam sada pokazati sam počela da pravim kada sam primetila da je komšija okačio- dugu! Nisam verovala.
Posle toga su mi se oči same lepile na prizor sa susedne zgrade i shvatila sam da se nijansiranje ponavlja.
Sem nijansiranja, jednoga jutra me sačekao pastel. Savršeno okačen pastel.
A potom i besprekorno okačene krpe. Svaka pod konac. Pa, komšija!

A jednoga dana neko je imao malo mračniju fazu..
Ali ništa od ovoga vam verovatno ne bih ni pokazala, da me pre neko jutro nisu sačekale- pelene!
Koliko sam se samo obradovala!
Ove pelene su verovatno okačene prvi put, jer je neko kući tek došao; jer se njegova starost broji u danima. I to verovatno jednocifrenim.
Ovaj prizor mi je potpuno ulepšao dan.
A sutradan je, znate, na red došao šareni veš Benkicu kada sam videla, istopila sam se.
To je jedan mali čovek, jedan jako mali čovek.
Želela bih ovom prilikom da poželim dobrodošlicu našem novom malom komšiji ili možda komšinici. I da pozdravim nepoznatog kreativnog i definitivno veoma urednog komšiju.
Poštovanje.

82 коментара:

  1. Pa ovo je tako... kul :). Imati takvog komšiju - neprocjenjivo!

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme divno! Obožvam uredne tiramole (štrikove). Ja sam neko vrijeme išla oko (kad sam imala fotoaparat - sad sam i ja samo na fotiću :D) i snjimala obješenu robu po Dubrovniku, to je tako inspirativno! Mogla bi reč da sam freak. Jedino, nekako sama nikad ne uspijevam bit tako kreativna i uredna kad vješam robu, ali to je zato jer uvijek imamo pogubljenih čarapa, i uvijek perem šaerno (svekrva me zato špota). Anyway, u žicu si me s ovim postom, i baš genijalan ambijent.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ej, kako mi je drago! A ta poslednja rečenica je i mene u žicu baš, da znaš:)

      Избриши
  3. Da bar i ja imam takvog komšiju i toliki štrik za veš! <3 Divno!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je primjer kako male stvari čine život ljepšim <3 :)

    ОдговориИзбриши
  5. Duuugo, dugo nisam pročitla lepši post! Hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je nesto toliko jednostavno lijepo da sam ostala bez teksta. Bravo Iva sto umijes sve to lijepo, a tako obicno, da primjetis! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Divno :) nije dzaba da ne valja ne bi bilo iz Valjeva :)

    ОдговориИзбриши
  8. Još jednom si dokazala da u svemu vidiš lepotu. Nakit je divan, čajevi inspirativni, ali ovo je za mene tvoj najlepši post. Možda sam subjektivna jer i sama od skoro imam jedan životić koji se broji danima. Bravo za komšiju, ali posebno bravo za tvoje oštro oko!

    ОдговориИзбриши
  9. kakav savrsen OCD :)
    ja se uvek trudim, ali nikad mi ne ispadne ovako uredno.
    i kako si se usanjala u predivnu pricu, a samo na osnovu vesa, amazing! <3

    ОдговориИзбриши
  10. Komšija kralj :)))
    A ti - oko sokolovo, koje u svemu vidi lepotu, kao što reče neko iznad. Divno :)

    ОдговориИзбриши
  11. Pa ovo je skroz-naskroz medenjavo! Kod mene su zgrade retko kada ovako okićene zbog zagađenja, a toliko je malo potrebno da sinu punim sjajem. :) Hvala ti, Iva! Divota je. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Koliko slatko! :) pozdrav malom komšiji/komšinici i odavde :)

    ОдговориИзбриши
  13. kako šaren post :) smešila sam se sve vreme dok sam čitala i gledala. savršeno raširen veš :) a onda pelene i robica za bebe awwwww sva sam se raznežila :)
    sviđa mi se rašireni post :D

    ОдговориИзбриши
  14. Kakav pogled na život.. Radostan ugao života. Predivno... Hvala!

    ОдговориИзбриши
  15. Хвала Ива на прекрасном посту!

    ОдговориИзбриши
  16. gledam sličice, otputovala za Portugal u sekundi!
    Ivo, ti moraš tamo, znaš! da vidiš i da se raduješ svom tom vešu tamo!

    dobrodošao Maleni Čoveče! (:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš li ti koliko ja maštam o Portugalu?! Pa, mnogo! Sada imam ozbiljan razlog da što pre odem!;)
      :*

      Избриши
  17. Skidam kapu njemu, ai tebi na ovom savrsenom postu. Jako sam uzivala <3

    ОдговориИзбриши
  18. Eh da komšija zna kolikom broju ljudi je ulepšao dan... ;)

    ОдговориИзбриши
  19. eh, sto ja nemam ovakvog komsiju da mi ulepsa svaki dan... :)

    ОдговориИзбриши
  20. Potpuno si me oduševila! Kakva nežnost! <3

    ОдговориИзбриши
  21. Nasla sam svoju srodnu dusu... Uvek se trudim da rasirim ves skoro pa ovako i imam bebu staru 16 dana :D
    Veliki pozdrav, Marija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boože, pa neverovatno!:)
      Šaljem jedan veliki osmeh tom malom velikom čoveku:)

      Избриши
  22. Ja oduševljena!!! Ivo, Hvala na ovom divno-veselom postu!

    ОдговориИзбриши
  23. Joooooj, draga...priznajem da sam fascinirana. Kakav trag estetike na ružnoj osiveloj fasadi, kakav proboj lepote i boje. A dolazak pelenica i malog bića...suzice suzice radosnice, eto. Ovaj post je nekako pobeda lepote i duše :*

    ОдговориИзбриши
  24. Svaka čast njemu koji boji život svaki dan,i sebi i drugima! Hvala tebi što si otkrila! Nestrpljivo ću čekati utiske o upoznavanju vas dvoje!

    ОдговориИзбриши
  25. ovo je jedna od onih stvari koja me podsjeti da na ovom svijetu još uvijek ima čari. otkrila si pravu malu priču, hvala ti na ovim slikama i hvala ti, ustvari, što si prepoznala ovu vešerajsku poeziju.

    ОдговориИзбриши
  26. Одговори
    1. I moj!:) Zato se propisno nasmejao, kada sam mu pročitala ovaj komentar:)
      Pozdrav, Sanja!

      Избриши
  27. Osveži mi dan !
    Onako pravo i prelepo.
    Fotke su prelepe kao i tekst.
    Jedan novi život u blizini ... a da napravimo jedna lepši svet za ovaj a i ostale nove živote u bližoj i široj okolini?

    ОдговориИзбриши
  28. Oduševljena sam! Odličan post, pravo osveženje!

    ОдговориИзбриши
  29. Baš poetično...alal vera! I ja kao jedna sredovečna (muška) devica tako kačim veš,ama živimo na devetom nebu i niko to ne primećuje ;- (
    Lepota je u oku posmatrača...vratimo se malim stvarima...
    Hvala Iva.Svako dobro i svaka čast.

    ОдговориИзбриши
  30. Pozdravljam voajersku dušu! :)
    Bitno je primjećivati male stvari jer su baš te male stvari najtoplije oko duše. Ni su to svi ni sposobni.

    ОдговориИзбриши
  31. Ova reportaža ima veze s dobrom fotografijom. To je dokaz da i fotić može u rukama zmalca učiniti dobre stvari. Svaka čast

    ОдговориИзбриши
  32. Davno nisam srela ovako nesto divno. Navijam za više ovakvih postova! :*

    ОдговориИзбриши
  33. Jaaaoo! Kako me sada nasmijao ovaj post! Ovo je prekrasno! Koja divna priča... Evo, i sad se smijem.. Bravo i za tebe i za susjeda! :) Divno divno si to uočila, poslagala i uobličila u priču..

    ОдговориИзбриши
  34. izvrsno!! Mogu li se pridružiti sa mojom vrlo pedantnom susjedom? Pozdrav iz Pule!! ♥

    http://ddivna.wordpress.com/2012/05/11/art-exhibition-of-my-neighbors/

    ОдговориИзбриши
  35. izvrstan post!
    link sam našla na FB od Tadeje, baš mi je drago što sam ovako dobro utukla ovih 5 minuta!

    ОдговориИзбриши
  36. Поздрав за један мали живот који си нам тако лепо дочарала... Поздрав за комшију који је био повод предивним фотографијама... Поздрав за тебе која си фотографисала и пренела и нама делић раја на земљи :)

    ОдговориИзбриши
  37. Svaka čast za komšiju i svaka čast za divno uhvaćene trenutke izvučene iz veš mašine :))))

    ОдговориИзбриши