среда, 16. октобар 2013.

Jedan Miro, dva Miroa, tri Miroa

Jedna šarmantna Ana je želela minđuše. Tri komada. Iz ovog gotovo zaboravljenog albuma.
To kako je narudžbina izgledala, kako je Ana definisala a ja dešifrovala, to samo nas dve znamo:) Bilo je jako zabavno!
Iz svega toga su se rodile minđuše.
Mene asociraju na dragog Miroa.
Volela bih da napravim više ovakvih komada i nadam se da ću uskoro imati vremena za to. Dopada mi se ideja da se dve minđuše nose na jednom uhu, a treća na drugom. Ili samo dve na jednom. Ili četiri odjednom. Ko kako voli i ko je koliko bušio uši :)

Hvala Ani što je brisnula prašinu sa ovog albuma i podsetila me na ovaj model.
Kako se vama dopada?:)

5 коментара:

  1. Eto ja sam dosadna, znam, al meni se jako sviđa ideja o tim duetima na jednom uvetu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To "dosadna" ne dolazi u obzir :*
      A i meni se jako dopada ideja i žeeelim da napravim još!

      Избриши
  2. *Шепурим се док их носам! Моје две мање, кумина највећа, ето могу и тако да се носе-на три увета:)
    **Ко је драги Миро?

    ОдговориИзбриши