среда, 26. септембар 2012.

Šareno

U prethodnom postu ste videli šta sam sve dobila od Marine. U ovom ćete videti šta sam od šareniša napravila.
Gipsy šarene perlice bile su prava inspiracija da naučim novu tehniku i napravim nove minđuše. Narudžbina za jedan šareni par je stigla u pravom momentu.
Pa, da pređemo na gomilicu:
Pre svega, obezbedila sam im udoban smeštaj u sveže opremljenom hotelu;) Više o smeštaju saznajte ovde.
Dogovaranje sa dragom Sandrom oko šarenih minđuša je izgledalo ovako:
Poslala sam joj fotku sa elementima koje planiram da upotrebim. Ove najsitnije sam upotrebila ovako:
Drvenu perlu sam opheklala koncem i perlicama. Raaadovanje! Što zbog nove tehnike, što zbog divnog efekta; a najviše što sam znala kome minđuše idu i pretpostavljala da će dobro stajati.
Da ne zapostavimo drugu: napravljena je od bakarne žice, zelenog kamenčića i plastične perle. Jedna do druge- par ♥
To da sam ih propisno upakovala se podrazumeva;)

2 коментара: