уторак, 7. фебруар 2017.

Lančana kolekcija

Mislila sam da je sve počelo od bele ogrlice, ali kada sam se malo zamislila, shvatila sam da nije.
Bela ogrlica, sama po sebi je bila zapravo moja potreba da nešto više kažem nego što sam rekla u albumu Male zimske nežnosti.
One su zamišljene kao male, ušuškane, sa perlama od vune jer vuna lepo greje zimi; u vedrim bojama, jer vedre boje dobro dođu na beli sneg i sivi dan bez sunca i tako dalje..
Ali su mi u jednom trenutku male zimske ogrlice postale male i bilo je potrebno malo više mesta za igranje bojama i nijansama.
Započnem belom i shvatim da je nekoliko ogrlica potrebno da zaokružim i predstavim ideju.
I tu se pokrene lanac. Lančana kolekcija.




Primetili ste da se boje nastavljaju, da svaka sledeća ogrlica počinje onom bojom kojom se prethodna završila.
Odatle krug:
I odatle igranje šoljicama
i pravljenje jedne veeelike zamišljene ogrlice od svih elemenata zajedno.
Divno ste ispratili kolekciju na stranici i mnogo vam hvala na tome!
Virim iz narudžbina, poruka i materijala, ali i iz ideja, pa najavljujem uskoro još novih i lepih stvari :)

2 коментара: