петак, 3. април 2015.

On je Sever

Ima prćava usta i prćav nos.
Reklo bi se da liči na majku. Ili ujaka.
Kuma kaže da ima tople oči.
Baka da je kao sunce jarko!
Ja kažem da je on jedan mnogo dobar dečko.
Frajer. Delija. Pravi muškarac!
Ima jake ruke i brze noge.
Voli da priča i voli da mu se priča.
Nekad u četiri ujutru. Ili pet.
Pre nego što se rodio, pravili smo se strpljivi.
Vreme smo kratili fotkanjem na suncu

i po ogledalima.
Pravili smo ježa i pečat od krompira.
Gledali filmove..
i čitali knjige.
Gledali šta danas brzo i omiljeno da pravimo.

I par puta birali ipak gibanicu.
Šetali, šetali, šetali...
I slušali otkucaje srca tog malog momka.
Koji nam je tog posebnog dana pokazao koliko je veliki. I predivan.
Iskrin zadatak je bio da svima javi da je postala starija sestra.
A moj da mu ispričam koliko smo ga čekali i želeli; koliko sam srećna i ponosna.
Svaki dan.



Za sve fotografije hvala dredavoj u prugastoj majici  

13 коментара:

  1. Bože, ove nožice!!! <3
    Divni ste, baš svi.

    ОдговориИзбриши
  2. Ma šta je to sa mnom, opet plačem? :')
    Videh Severa dok je bio u stomaku i kulturno se uzdizao na izložbi, pa rekoh - vau, koliki je! Stomak, i Sever u njemu. :)
    Podsetili ste me koliko je trudnoća divna, koliko je iščekivanje i čekanje predivno, pravi uvod u jedan novi život, novu avanturu.
    A vaša je tek počela! Ponovo!
    Odoh da želim da opet budem trudna. Ponovo. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad vidim da ti ništa nisam napisala ovde, a imala sam konstatno tvoj komentar na umu, jer je tako lep i poseban.

      Uživaj u željama i snovima, zato što se ostvaruju ;)

      Избриши
  3. Malo je i meni zasuzilo! :) Čestitam od srca!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post ♥♥
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши