уторак, 09. април 2013.

Komplet za Iv

Ponovo ćemo biti nepristojni! Otvaraćemo tuđe kesice i zagledati tuđi nakit :)

Ovaj put sam pravila komplet za Iv. Mali Iv i njen diiivni blog! Slurp-O-Rama & Cutensils. Jeste, malo se teže izgovara, ali nema šta da izgovarate, kliknete na link i tamo ste! Svet šarenila, savršenih recepata i beskrajno važnih malih stvari. Uostalom, verovatno više i ne čitate šta sam dalje pisala, verovatno ste već zablesili u tamo neku šoljicu, moku ili tufne..

E, dobro! Hajte sad kod mene nazad, da vidite šta sam napravila za Iv.
Jedna ogrlica i jedne minđuše, sa tačkama na pakovanju i maalom roze štipaljkom sa strane. I Comfy Cozy nalepnicom.
Imali smo više verzija dok smo se dogovarale. Naime, Iv je želela ogrlicu poput ove ili ove. Moj predlog je bio da iskombinujemo obe i napravimo jednu. A pošto smo se i na Pinterestu malo dogovarale, pa tamo videle neko perje, onda smo i to iskombinovale.
Odluka je pala na roze, ružičasto, rumeno- kako ona reče. Pa sam nanizala rumene perle i malo ih iznijansirala.
Evo ga: raskoš!;) Niska perli i gužva od kanapa, pamuka i filca.
Sa jedne strane bež, sa druge roze kraj. I kopčanje na tri nivoa. Da može da prilagodi dužinu po potrebi.
I uz to minđuše. Sa zvezdicom
Evo kompleta. Da leti perje!
I da vam kažem da sam imala tu privilegiju da Iv komplet uručim lično. Da.
Iv, Bubulina i ja smo se dogovorile i po prvi put razgovarale bez kucanja po tastaturi. Kako ko je sad Bubulina? Pa, Marija! Evo ga blog, kako ne znate?!;) Bile smo na priči u Priči i bilo nam je divno! Imamo i dokaz;)

21 коментар:

  1. Preprepredivan komplet...zamisljam ga vec na njoj ;)...njusim da ce uskoro osvanuti na njenom blogu. Divna si sa tim nakitom da znas. Ja se od mog tesko odvajam. Cini da se osecam nekako snazno i sigurno. Eto. I divno je sto ste tastaturu zamenile pricom...u to ime CMOK za vas :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoće, hoće, nego šta će! I to moram da se nalickam, da budem u nivou sa lepotom ovog nakita. :P

      Избриши
    2. Ma, kako ste divne vas dve!:*

      Избриши
  2. stvarno liči i na Iv i na njen blog :) divan je.

    ОдговориИзбриши
  3. Jedno divno nedeljno popodne sa dve divne duše. Kakav dan! I ooo, kakvi pokloni od obe. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam ovu lepoticu ogrlicu već videla, svaki komentar ovde je suvišan :)

    A priča u Priči van tastature je bila divna :) Ponoviti pod hitno! Evo ga sad i sunce, nisi bila u pravu, Englez :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, kod mene i danas KIŠA! Englez, nego kako?
      A sledeći put- na ONAJ jogurt!;)

      Избриши
    2. Ni ja nisam bila na jogurtu! Da me vodite!

      Избриши
  5. Aaaaaa, želim ogrlicu!!! Joj Iva, ovde je toliko predivno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo mi javi koju boju da opletem!;)
      A i kod tebe je predivno, znaš. Ne znam gde bih mogla da pričam o svojoj baki sa šargarepom i da svi potpuno razumeju o čemu pričam:)

      Избриши
  6. Ogrlica - divna, naravno, kako bi drugačij iz tvoje radionice izašla! A za to viđanje uživo sam ljubomorna straaašno, samo da se zna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nemoj biti ljubomorna, uskoro ćemo valjda i mi to:)

      Избриши
  7. Ogrlica je lijepa, ali minđuše su mi prezakon, njih bi nosila skoro svaki dan. :)

    ОдговориИзбриши