четвртак, 16. фебруар 2012.

Vuna 100%


Evo jedne potpuno zimske ogrlice.

Napolju je definitivno ZIMA, sa ili bez kalendara. I ko zna do kada će..
Kada je već tako, onda da se ušuškamo.

Pre neki post sam vam pokazala hekleraj/ štrikeraj za oko vrata. Pošto mi je ta tehnika tek otvorila nove mogućnosti i ideje, u međuvremenu sam napravila još nešto.

Počela sam klasičnim radom, kao i kod prethodnih ogrlica ovog tipa. Ali, ovaj put sam koristila vunu, onu PRAVU, ručno predenu, u prirodnoj boji. Koliko-ja-to-volim!

Ovaj rad vam je već poznat.
Samo sam sada dodala malo hekleraja.
Ne odstupam od 100%, samo je ovaj put pamuk. Pamučni konac u dve nijanse braon. Posle silnih boja iz prethodnog posta, poželela sam da se vratim na zimsku klasiku: braon, bež, oker. Mnogima žestoko dojadile, neki se poželeli.
Heklanoj vuni sam dodala malo filcane vune. Merino vuna, mokro filcani deo, lep kontrast što zbog strukture, što zbog boje.
Detalj: drvena perla.
I još jedan: mašna <3
Sve zajedno: ogrlica.
Evo je:
Spremna da bude zapakovana za nekoga od vas.
Ili je samoj sebi zapakujem, ako ne budete dovoljno brzi:)

4 коментара:

  1. Eto, tko ima volje, taj nauči, savlada.. Lijepo! :)

    ОдговориИзбриши
  2. jako mi se sviđa! definitivno bih ju nosila!

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo :) Mada mi se vise svidja samo bela.
    Meni ne treba da je pakujes, napravicu je sama :) - a ispasce da me stalno nesto inspirises :)

    ОдговориИзбриши
  4. Magrit, vreme je da nam pokažeš "Inspired by Iva did it." radove!:)

    ОдговориИзбриши