среда, 29. фебруар 2012.

It's my birthday!


Iiii.... evo ga!!!

Ovaj dan je konačno došao!
Tri godine čekam, tri godine znam da je u sredu.
Bilo je 28. u ponoć, pa kobajagi prvi mart, pa 6 godina i 1/3, pa 6 ipo, pa.... e, danas nema improvizacija.
Proglašavam ovaj dan praznikom, rastežem ga konstruktivno i veselo, da što-duže-traje.


A sada- posluženje:
TORTA! Sedam svećica, sedam punih godina. Velika devojka! Cvetić veliki, cvetić mali, srculenca, tačkice.. sve po redu.
Nestrpljivo čekam cvetić mali i njegov red <3
Dalje: sokići. Prugaste slamke, obične slamke, sokići ovakvi i onakvi. Srkanje dozvoljeno.
A mafini?? Evo, ima, napravila sam.
U prvom redu- čokoladni, veće pakovanje, preliv od čokolade i višnja na vrh. Ostali mogu od čega hoćete:)
A sada- party oprema: Kape sam napravila u tri dezena, izaberite i neka vriska-cika počne!
I još: konfete, trakice, baloni i duvaljke. Partiiiiii!!!
Evo i mene: srdačan doček vam želim, širim ruke i radujem se:)
Haljina specijalno dizajnirana za ovu priliku: sečena ispod grudi i dovoljno lepršava i komotna za jedan važan stomak.
Detalji neophodni: dugme, mašna, srce- sve po redu.
Dobrodošli i uživajte!



Crteži by Iva Novičić

18 коментара:

  1. Srećan rođkas :D hihihihi 7. sve najlepše :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja stigla!
    Uzela prugastu slamku, čokoladni mafin, tufnastu kapicu i pozdravljam slavljenicu!

    Srećan nek je, taj veliki sedmi rođendan :)))
    :*

    ОдговориИзбриши
  3. Ti se baš veseliš rođendanu! Danas uživaš i za prethodne tri godine:)
    Srećan rođendan!

    ОдговориИзбриши
  4. Sve najbolje za rođendan i da ti se želje ostvare! :*

    ОдговориИзбриши
  5. hahaha, dakle, ti si jedna od onih sretnica koji imaju rođendan svake prestupne?! sretan rođendan, super mi je na tvojoj zabavi!

    ОдговориИзбриши
  6. sad ćeš valjda i u školu krenut? ;) sretan ti rođendan, isfeštaj se za slijedećih par godina!

    ОдговориИзбриши
  7. Koja si ti sretnica!!!
    Sretan ti rođendan!
    Imala si super haljinu!
    Idem sad, uzela sam previše mafina i nasrkala soka i sad mi nije dobro, a bilo mi je tako zabavno :)))
    pusaaa

    ОдговориИзбриши
  8. Srecan rodjendan !
    Dan zakasnjenja, ali dobre zelje nikad ne kasne :)

    Hehe, posle ovakve zurke glavice ne bole :)
    Sve najbolje !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Magrit:) Naučila sam da primam čestitke prvog.. 28og.. nema problema:))

      Избриши