среда, 26. октобар 2011.

Raspremam- recikliram.


Pre nekoliko dana smo radili na reorganizaciji prostora. To je značilo da predmet A mora u prostoriju B. To je značilo da predmet A mora da se isprazni. Bilo bi lako da je predmet predmetić, ali nije. Ima tri velike fioke+ još toliko. Sve puno papira. Razne 'artije! Od računa do papirića papirića. Treb'o mi ovaj, treb'o mi onaj. Evo mi sad SVE!

Selekcija je trajala i trajala, rastajala sam se sa pojedinim beleškama po dva puta, ali sam na kraju uspela.

Gomila suvišnih : gomilica složenih- ubedljivo vođstvo.

Naravno, ništa se ne baca! U startu sam se latila najveće šerpe koju imam (nisam još stasala za ONE plave ogromne) i ubrzo je izgledala ovako:

Pošto ne može da stane, mora da se isecka i iscepka.
Deo procedure od fotke iznad do fotke ispod je rađen po mraku, pa nisam fotkala. Drugi put ću. Sledilo je prelivanje vodom, pa čeeeekanje.. pa lepak.. i svašta nešto još..
I ova fotka mokrih delova ispod je za dvojku, zbog lošeg svetla. Izvinjavamo se.
Evo ih suvi delovi. Ruuužniii.... mnogo! Tek im sledi šmirglanje, lakiranje i ko zna šta još..
Kad se razmile- pišu:)
A kada se latim šmirgle i alata, pa se setim da napravim neki novi komad nakita- pisaću i ja. Nadam se vrlo uskoro.

3 коментара: