недеља, 8. мај 2011.

Igračke iz Budimpešte


U Budimpešti sam bila u jednoj veeelikoj prodavnici, u kojoj se prodaje sve što vam može ili ne može pasti na pamet, a da je od drveta. Najviše igračke, ali i neke druge stvari. Evo, na primer, perle:)


Ušla sam onako.. kao, da vidim da moožda nemaju drvene perle. Kad sam viiidela! Kad sam krenula! Da kupim! (Kupiti kao GRABITI, prim.prev.) I ove, i ove.. ajoj, vidi ove, jaao, pa ova veličina mi treba sto godina.. uzmi, UZMI, uzmi, UZMI...... dok mi Drug nije šapnuo da je možda dovoljno.



Posle nekog vremena sam uspela da pogledam šta JOŠ ima u toj prodavnici.. Malo po malo, i naiđem na Körmöcske. Ko ume da čita- pročita, ko ne ume- zove ga ONO, uz objašnjenje rukama.


Zanimljivo izgleda; vidim pored da je to NEŠTO isplelo.. Nekako pitam tetu da mi pokaže kako radi- i oduševim se!


Pa, baš to mi je bilo potrebno! Baš to, tako. Varijanta sa kanapom mi se, naravno, najviše dopada. Napravila sam nekoliko probnih komada; tek ću da istražujem, ali sam u svakom slučaju ODUŠEVLJENA što sam naišla na ovako nešto.


Kupila sam dva komada, kao nisam htela da preterujem. Jedna sa četiri, druga sa malo više ''zubaca''. U principu se koriste za pravljenje ovakvih igračaka, ali ću ja tu ipak malo improvizovati:)

Нема коментара:

Постави коментар