среда, 6. новембар 2013.

Malo čipke i kamenčić roze.

Jedna Ana je želela ogrlicu. Od više inspiracija i ideja, zadržale smo se na onoj sedefastoj narukvici iz pre nekog posta. Sećate se?

Ovaj put je trebalo da dodam malo zlatne, da se poigram ljubičastom i ružičastom i da napravim jednu dužu ogrlicu.
Sedefaste momente sam zamenila belim, u različitim oblicima i nijansama.
Čipku sam stavila simbolično, uz mali roze kamen.
I isplela sam kikicu:)


Sve u krug, pa na poštu..
Kako se vama dopada?:)

7 коментара:

  1. Potpuno je neznuljak od ogrlic. Nije moj kolorit ali svidja :)

    ОдговориИзбриши
  2. meni se dopada. možda baš zato jer takve kombinacije boja dosad nisam ovdje vidjela, pa su mi skroz osvježavajuće. :)

    isidora

    ОдговориИзбриши
  3. svidja mi se, da li je ova vec u necijem vlasnistvu? ako nije, ja bih da bude u mom. javi mi se molim te na: dunavskikej@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo! Ova ogrlica je odavno Anina, ali ako želiš, možemo se dogovoriti za neku sličnu. U tom slučaju se možemo videti i u mom mejlu ivadidit@gmail.com :) Pozdrav!

      Избриши
    2. pa i ja sam Ana :-) piscu ti na mail, poz.

      Избриши