четвртак, 29. новембар 2012.

Heklice in the air

Vreme je da se započne serija postova o heklanju. Bila sam jako vredna, napravila sam puno novih i zanimljivih stvari, pa ću u narednim postovima pisati o tome.

Poći ću od alata. Od svojih dragih heklica, koje su prešle veliki put da bi stigle do mene. I od kako su došle, tako ih ne ispuštam iz ruku; ideje mi samo naviru i heklam li heklam.

Ovo je set od deset heklica od bambusa, u veličinama od 3.75mm do 10mm. I dodatno sam naručila ovu veeeliku od 20mm. Big mamma!
Koliko su mi inspirativne, primetićete i po fotografijama.






A sada kućica:
Žive u konzervi sa ostatkom ekipe i mnogo im je lepo:)
Samo su zaključili da im nedostaje veličina recimo 15mm, pa, eto, moram dokupiti ;) #shopping_maniac

10 коментара:

  1. :drooling: ma gdje si ih kupila, hoću i ja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://www.ebay.com/itm/10-New-Bamboo-Crochet-Hooks-Set-Size-F-N-/370638157579?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item564bc1770b , pa navali!:))
      Velika ovde http://www.etsy.com/listing/109196137/20mm-crochet-hook-extreme-crochet-us?ref=sr_gallery_6&ga_includes[]=tags&ga_search_query=20mm+crochet+hook&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery.
      I da vidim šta si naheklala;)

      Избриши
  2. Ah, sad kad gledam ove slike, jedva se uzdrzavam da ne uzmem moje heklice ... A da su lepe, prelepe su !

    ОдговориИзбриши
  3. baš su lijepe, ove od bambusa, dođe mi da ih nabavim samo za ukras :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, ja sam ih prvo gledala i divila se, pa onda krenula u heklačku invaziju;)

      Избриши
  4. divote, ove bambusove! stvarno melem za oči. ali daj ti meni reci gdje naći vunu koja ide na ovu ogromnu 15-milimetarsku heklicu. ja imam kod kuće najveću od 10 mm i dosad nisam našla tako debelu vunu. uglavnom idu uz 5 mm, eventualno 7 mm...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ogromna je dvadeset milimetara!:) I pojma nemam šta ću heklati, ali sam sigurna da će se uskoro pojaviti materijal kao rođen za nju:)
      Biće neke improvizacije:)

      Избриши