четвртак, 26. април 2012.

Čajevi boje duge.


Ove čajeve sam dobila od jako dragog kupca. Srele smo se u Atini prošle godine i bilo je pravo zadovoljstvo provesti takvo vreme.
Čajeve sam pijuckala po malo, ali sam ih više čuvala. Nisu mi bili inspiracija za post, do pre neki dan.
A na sve to, još jedan drag kupac mi je ponovo poklonio limenu kutijicu! I to baš u bojama kesica koje sam želela da vam pokažem.

Pa vi vidite kakav se post od svega toga rodio!:)

Na fotkama je crveni čaj, malina.
Ni ovaj put kesicu nisam držala previše dugo, da ne bi bio jak, ali nisam dozvolila da bude bezukusan.

Ovaj put sam dodala kravlje mleko. Sojino mi se nije činilo adekvatnim za ovaj čaj i nisam pogrešila. Sa ovim je bilo odlično.
A sada gif i gorepomenuta kutijica. Čim sam je dobila, imala sam ideju šta sa njom. U ovakvom pakovanju će čajevi biti bolje čuvani, a boje na kutiji su više nego adekvatne.
Dakle, selidba u gif formatu :)

8 коментара: