уторак, 30. август 2011.

Kesu da popeglam.


Žurim, žurim, ŽURIM! Ako sačekam sutrašnji dan bez posta, zaokružiću na ravno. Mesec! Bez posta. Ali, letnji. Išla sam na odmor! I posle sam se još malo odmarala.. Ljudi, kako sam zakmečala da hoću leto, tako je došlo. Morala sam to da iskoristim, razumete?:)

Nego, pošto sam se propisno odmorila i nalenstvovala, želja za radom me probudila, neradnog dana, kada budilnik NIJE podešen na 6AM. Pospano, prvo za lap, po instrukcije, a onda kese, pa pegla! Rezultati su na fotkama ispod. U stvari, deo.

Peglanje kesa imam na umu, od kako sam saznala da tako nešto postoji. Sušena Žemljica info pult:) Onda google, google, google...i evo šta napeglah! Pokazujem vam seriju komada na istu temu, ali ima toga još..

Jako volim kombinaciju kreativnosti i ekološke svesti. Iako u lokalnim radnjama imam status ''ONE što neće kese'', kesa sa kesama je puna. Možete da zamislite koliko to iritira. Sada je kraj! I početak! Reciklažo, here I come!

Evo rezultata:





Mnoogo dobro izgleda, zar ne?!
Kako ću tačno upotrebiti materijal- nisam sigurna. Zato, stay tuned.

5 коментара:

  1. Hm, prvi put vidim i čujem za to peglanje vrečica i nije loša ideja, moram priznati. Recikliraju se vrečice i još se svašta zgodno može napraviti od njih. NE znam, možda bih takve popeglane vrečice koristila kao papir za zamatanje ili dodatak na čestitkama, napravila koverte od njih, cvjetove.. Svašta se da napraviti! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Istina! Ja sam se spremala za šivenje, ali mi je mašina nešto ljuta, pa moram sačekati majstora:) A materijal je sjajan! Gomila mogućnosti, samo da se opredelim..

    ОдговориИзбриши
  3. ti si tako talentirana i maštovita, inspiracija si mi u svakom pogledu, veliki pozdrav :) :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena, pozabaviću se proizvodnjom Iva did it. kanti za kese, pa bacaj kol'ko 'oćeš!;)

    @Medena: Hvala ti, čoveče:) Pozdrav!

    ОдговориИзбриши