понедељак, 18. фебруар 2013.

Čaj po receptu

Danas čaj po najnovijoj recepturi!
Ok, nije najnovija, nisam izmislila, nisam otkrila, ali pravim i uživam. Davno sam pisala o svojim dragim začinima i teglicama i samo sam pomenula kako pravim ovaj čaj, ali sada mislim da je vreme da mu posvetim jedan pošten post.
Glavna uloga- začini. Cimet štapići, anis, karanfilić i kardamom.

Od alata: avan.
Kada su mere u pitanju, koristiću ovu terminologiju: otprlike, recimo, oko, kako vam se sviđa i po ukusu. Ništa preciznije:)
Dakle, stavimo ovoliko cimeta koliko vidite na slici, malo kardamoma, malo više anisa i po koji karanfilić.
Malo izmrviti, ne previše i staviti u lonče. Neka lonče po mogućstvu bude crveno na bele tačke. Kažu bude bolji čaj;)
Travčice se preliju hladnom vodom i stave na šporet, da proključaju. Mogu se krčkati par minuta, ne više.
U međuvremenu pripremiti neki crni čaj, kao osnovu. U mom slučaju je to Earl grey od Twiningsa.Stavila sam kašičicu-dve čaja u cediljku i prelila čarobnim napitkom koji se u međuvremenu skuvao.
Samo da pokažem važnost pomagača, o kojima ste čitali ovde. Lepo se udomila kašičica, jel' da?
E, dobro. Posle par minuta, koliko je crnom čaju potrebno da se napravi, izvadila sam cediljku.
Za one koji vole ovaj napitak sa sojinim mlekom u prahu, sipala sam kašičicu-dve i prelila čajem. Oni koji su želeli pure pleasure, preskočili su mleko.
Usput, vidite li kako je neophodna sva ta čajna gedžeterija? Stvarčica da ne podliva čajnik, stvarčica da se spusti kašičica...stvarčica da se sipa čaj. Vazda neophodno;)
A džemperi? Pa, zima je!
Ovako je to izgledalo u real time okruženju:

Hoćete li probati? Ja ovo pijem već neku godinu i uživam!

Hvala Sneži za recept i kardamom iz Maribora.

4 коментара:

  1. Vidi ti nju što sama aromatizuje #master.
    Sad si me naterala da skuvam Earl grey od Twiningsa što mi poslala jedna dobra duša, khm. Cimet i ostale začine nemam, ali ovi tvoji mi mirišu, oće iz monitora da iskoče :D
    Divno deluje.

    PS. ništa bez tufni!

    ОдговориИзбриши
  2. o lijepo bravo,kreativno,trenutno sam u nekoj fazi zelenog ali volim probati novine.šolje su fenomenalne sama si ih radila?ako imaš bod šaljiiiii ;)






    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ej, hvala!:) A bod je običan, najobičniji.
      Kao ovde na primer http://www.youtube.com/watch?v=eqca00LdmAc

      Избриши