петак, 28. септембар 2012.

Miiriiiše čaj!

Kada sam kupila matchu, Teavana mi je poslala besplatan uzorak jedne neodoljive mešavine! Cela prostorija je mirisala, samo kada sam otvorila kesicu. A od pripremljenog čaja je mirisao ceo stan.

Dobro se skoncentrišite, načuljite noseve, pa možda dopre do vas;)
Sastav je sledeći: beli čaj, delovi jabuke, cvet hibiskusa, komadići kandiranog manga i ananasa, kora šipka, delovi cvekle(!), kora i kriške citrusa, crvena ribizla, latice ruže, arome, orange juice pulp bits (recimo delovi pulpe iz soka narandže), latice cveta pomorandže, latice suncokreta, cvet nara, asai u prahu i german rock sugar, poseban šećer, koji ne menja ukus čaju, a daje mu prijatnu slatkoću.
Ok, da pređemo na pripremu čaja. Odlučila sam se za hladnu verziju, jer ćemo se uskoro okrenuti onoj drugoj.
Moj dragi čajnik, šolje, podmetač.. svi su na okupu.
Stavila sam led u šolju, kako bih ga kasnije prelila čajem i odmah imala ice tea zadovoljstvo.
U čajnik sam sipala mešavinu, pa prelila vrelom vodom.
Pošto je sve zamaglilo, morala sam da virnem kroz rupicu;)


I evo ga! Pure pleasure.
Osećate li kako miriše?? Jel' da je čarobno?!:)

9 коментара:

  1. Sjećam se i ja tog, bude ga dovoljno samo za dvije šolje, iako izgleda da ga ima za više. Puno težine uzimaju veliki kristali šećera, pa zato...

    Inače meni je bio - onako, intenzivan je i vjerno dočarava okus nara, e sad što ja nisam neki ljubitelj nara, to je druga priča :)

    Jesi probala neke druge aromatizirane čajeve od Teavane?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alene, mene je toliko očarao miris, da nisam ulazila ni u kakvu dublju analizu:) Nisam probala ostale Teavanine mešavine, ali bih jako volela.

      Избриши
  2. izleda fantastično! meni su takvi drazi topliji

    ОдговориИзбриши
  3. Radujem se kada neko ovako uziva u malim zivotnim carolijama :) Uzivam i jaaaa :)
    p.s. mmmmm.... stvarno divno mirise..... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Mirišem ga dovde!!! Ja trenutno ispijam mate limun s par kapi pravog limunovog soka. Spremam se na avanturu ispijanja pravog mate čaja za kojeg čujem samo dobre stvari, a ovaj mate limun mi je kao uvod u tu avanturu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš kakav je mirisan!;)
      A mate bih najradije u onoj mate "tikvi". Ondosno, yerba mate:) Taj mi je na spisku!:)

      Избриши