понедељак, 18. март 2013.

Analogne fotografije

Zenit sam kupila za 1000 dinara. Čika je rekao da radi i ja sam ga kupila. I bila mnogo srećna kada je stigao! Radovanje kuriru vam je već poznato.
Zenit je težak, veliki i malo se klima. Ima kožnu futrolu koja miriše na kožu. Logično, ali znate o čemu govorim.
Još uvek učim da ga koristim.
Analogna fotografija mi je potpuni doživljaj, posebno kada uradim fotke, pa onda bude: Jaaao, vidi ovu! E, a vidi ovu! Što su dobre booje! I svaki put tako.
Jedino mi je žao što skenirane nisu toliko lepe koliko na papiru, pa ne možete zaista da vidite kakve su. Ali ćemo listati zajedno jednom;)

Dakle, upoznajte mašinu: prava ruska, kaže ŠKLJOC, kada okinem.
A okinula sam na fenjer kod mame na terasi. Zimska terasa trenutno, videćete kako izgleda prolećna i letnja. Savršeno!
 Onda, moji dragi cvetići.
 Pa naša novogodišnja jelka. Dakle, bez reda..
So i biber. Tufne i salvete.
I detalj iz dvorišta.
I moje drage ruke! Vidite kako mi beremo cveće:) Topim se na ovu fotografiju.
 Onda Tomos. Čist retro. Sa sve tombolom u pozadini.
 I limenke u koloru.
 Malo neuspelog ručka, ali uspelih boja.
 I ručica što mora sve da pipne!
I? Kakve su nam fotografije? Jel' da je Zenit mašina?:)

30 коментара:

  1. prelepooo... obožavam analogne fotografije, imaju mnogo više ljubavi <3
    rukičice što moraju sve da pipnu awwww :D

    ОдговориИзбриши
  2. Iva,pa ti si divna vratila si me u detinjstvo...imam jedan ruski Zorki,samo nisam sigurna da li još uvek radi.Tako da mi je poznata ta težina i miris kože...:) sve je tako toplo i puno iščekivanja da se vidi ta fotografija..u ovo doba digitalizacije pomalo zaboravljena ljubav. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Proveri ti taj Zorki, pa po film, pa na škljocanje! Znaš koja će radost da bude:)

      Избриши
  3. Zenit je genijalan. Ali ta ručica....istovremeno navuče na lice i osmeh i suzu, nekako je mnogo mala i topla :*

    ОдговориИзбриши
  4. Jeste, slažem se sa Marijom. Ručice su mala iskra sreće! :) I da, Zenit. Nasledila ga od Nane skoro, nisam ga još koristila. Čekam sunašce!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ga, tu je valjda negde. Taman dok namontiraš film, sve će biti spremno:)
      Pa da menjamo sličice;)

      Избриши
  5. Super! Bravo! Meni fotografije ne printaju u studiju nego ih nakon razvijanja samo sprže na CD. Sad kad dođe proljeće, uživat ćeš s tim fotoaparatom! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih i uradim i narežu mi na disk. Mada su ove opipljive mnogo bolje, sa vernijim bojama.
      A proleće jedva čekam u svakom slučaju. Ali, jedva!;)

      Избриши
  6. znam kakakv je to osjećaj. ja sam radila sa analognim aaratima i razvijala slike pa mi je poznato to oduševljenje. još imam stare aparate i aparat za uvećanje fotografija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravo malo bogatstvo, jel' da?:)
      A ne znam kakav je to aparat za uvećanje fotografija. Moolim?:)

      Избриши
  7. Prekrasne su fotke! Stvarno imaju dušu!

    ОдговориИзбриши
  8. Fotke su takve da hoću i ja analgni foto aparat:)

    ОдговориИзбриши
  9. Divna mašina, ali mislim da je dosta i do tebe i tvog oka :).

    ОдговориИзбриши
  10. analogna ljubav :)
    Obavezno probaj da nadjes filmove kojima je istekao rok trajanja, tek ce tu biti iznenadjenja :)

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Iva.....ja sam upravo otkrila tvoj blog......prelistala ga od poslednjeg do prvog posta i sta da ti kazem...odusevih se.....kao da sam bila u nekoj divnoj zemlji cuda.....vratila si me u detinjstvo...mada se ja i sa svojih 25god i 4 dana i ne osecam kao odrasla.... tako da me je je ovaj tvoj kremasti,sareni,srecan i ususkan blog tako obradovao.....divne su fotke imam ja i dva drugara..evo pripremaju se se za prolecno kliktanje......pratim te..veeeeeeliki pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mary, dobrodošla! Mnogo mi je drago da ti je udobno i lepo ovde kod mene:)

      Избриши
  12. Mmmm predivno! Ne mogu da verujem da ovi stari aparati mogu da budu tako šik. A eto nas danas, puštamo sve živo sto isfotkamo kroz fake filtere da bismo se vratili prohujalim vremenima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam potpuno zaboravila na tu mogućnost i onda sam otkrila Ameriku!:)

      Избриши
  13. These photos are lovely! Film does show so much spirit through the images captured. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман29. март 2013. 22:43

    Da li znas koji je ovo model aparata? I, jel stvarno moguce da su slike ovako dobre? Posto imam soladan digitalni i cak ni na njemu nisu ovako dobre..Kad pomislim na analogni, ja se odma setim bledih ili tmurnih boja..i one crvene ''svetlosti'' koja se stvori niodkuda na fotkama..Hvala unapred :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, pogledala sam i jedinu oznaku koju sam videla je jedno E i to je to:)
      Fotografije na papiru su još bolje nego ovde skenirane! Zaista je odličan, a sav je raskliman:) Mislim da su te blede i tmurne na onim idiotima i sličnim aparatima. Ovaj Zenit je ipak mašina u odnosu na njih.

      Избриши
  15. Predivno!
    Zaista..sve do jedne.
    Ja samo trenutno u procesu snimanja sa Prakticom. Ostalo mi je jos par snimaka i vec ne mogu da docekam da vidim sve slikice gotove :)
    Sad sam jos nestpljivija kad vidim kako su tvoje divno ispale. :))

    ОдговориИзбриши
  16. Zdravo,

    Upitala bih gdje mogu kupiti zenit aparat koji radi, kao i koji film ? Gdje je sve to kupuje ?

    ОдговориИзбриши