четвртак, 20. септембар 2012.

Matcha latte

Pronašla sam svoje matcha savršenstvo! Matcha latte, welcome to my world!

Pokušavala sam sa raznim kombinacijama, dok nisam došla do prave. Dodavala sam i oduzimala, mleko kravlje, mleko sojino, med, manje vode, više vode..dok kooonačno nisam podesila.

E, a sada recept:
Sem osnovnih matcha rekvizita, potrebni su šećer i mutilica za Nes. Ovde nam nije neophodna bambus metlica, ali pošto je malo omiljena, uposlićemo je ;)
Hoću da kažem da alternativa metlici može biti mutilica.
Dakle: umutimo kašičicu čaja, kao što ste videli u prethodnom matcha postu. Klik.

U svom istraživanju sam, prvo napravila bez šećera, ali sam zaključila da mi se ipak više dopada sa njim. Bolje je staviti ga dok je čaj umućen samo sa vodom. Kada se dodaje naknadno, dearanžira nam penu, a to nije kul:)
Pena: sipamo mleka, koliko nam je potrebno za jednu šoljicu, uzmemo mutilicu i umutimo! Nisam znala da je toliko prosto. Nisam znala da se samo mleko može ovako dobro umutiti. Sada znam.
Tip: neka vrh mutilice bude samo malo ispod površine, pa polako, kako se pena pravi i nivo podiže, tako podižite i mutilicu, praveći kružne pokrete. Jako brzo se napravi divno gusta i kremasta pena.
Done.
A sada: mađija!
Pa, neka uživanje počne.
Pazite na brkove;)

4 коментара: