понедељак, 21. октобар 2013.

Sanja i Sandra

Sandra je želela ogrlicu kao Sanjinu.
Sanjina ogrlica je tačkasta iz kolekcije Oktobarski Elle.
Sandra je želela takvu, jer je blago uz vrat, jer joj se dopadaju elementi od svetlog džinsa i zlatni detalji. Baš to što ima Sanjina ogrlica.
Ali kako ne možemo praviti ogrlicu identičnu Sanjinoj, možemo napraviti samo Sandrinu. Gde nisu bele mikro perlice na crnoj osnovi, već su crne na beloj. I gde su drugačiji i malo mnogobrojniji elementi u zlatnoj boji.

Ovako nekako dok se dogovaramo..
I ovako, kada se dogovorimo i zaokružimo.
Prvi put dok sam nizala perlice, a potom ih heklala, mislila sam da to neću raditi više nikada, jer je jako zahtevno. Sada me to sve više privlači i inspiriše, pa očekujte svašta!;)

3 коментара:

  1. kako mogu naručiti tvoju ogrlicu? predivne su, htjela bih jednu pokloniti prijateljici za rođendan... iz zagreba sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nataša, najbolje mi se javi na mejl ivadidit@gmail.com ili preko FB poruka, pa da se dogovorimo. Rado bih bila deo rođendanskog iznenađenja!:)

      Избриши