понедељак, 26. децембар 2011.

Ekleraj


E, da vidimo šta smo naheklali ovih i prethodnih dana..

Ovaj stil sam prvo otkrila uz "mašinicu" o kojoj sam vam pisala u ovom postu.
Onda sam naučila i da heklam i da štrikam isto to. Odlučila sam se za heklanje, to mi najbolje ide ovih dana.
Mašinico, izvini.

Predstavljam vam svoje najnovije ogrlice, vunene, jednobojne i melirane. Ima još jedna,zelena; brža od aparata, ali će ih biti još, jer vunu tek kupujem i kombinujem...

Take a look, a ja se do tada kunem u heklicu:)








Do sledećeg posta,
hekl hekl!

4 коментара:

  1. ja učim heklati zadnjih mjesec dana i radim do besvijesti!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično!!!
    Nek heklica nahekla još puno toga lijepoga i zanimljivoga :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast na strpljenju; imam osjećaj da je to heklanje viša matematika za mene i da ne bih imala živaca s time. Zato se toliko divim svima koji vješto heklaju. :)

    ОдговориИзбриши
  4. @Isidora
    Ja sam sad presla na zimske materijale, a preko leta se drzim konca.. Heklica rules!:)

    @Sanja
    Hvala! Radimo punom parom;)

    @Rea
    Heklica je pitoma, malo navežbaš i lako ide! Probaj;)

    ОдговориИзбриши