петак, 15. март 2013.

Zen

Idemo na more!
Tako lepo, idemo svi; sneg je prekardašio, zaneo se, preterao i pravi se lud. Da li je neko poželeo sneg? Nije. Da li je neko poželeo kišu i hladno? Niije! Da li smo željni sunca i šetnje? DA! Da li smo hulahopke za malo odložili za sledeću zimu. Paa, nismo, ali bi voleli da jesmo.

Otprilike nam je preostalo da zažmurimo i maštamo. To znamo, u tome smo profi, pa hajde onda da uradimo to kako treba. Na more pravo i odmah!

Pesak i školjke za početak. Sitni pesak i divni pužići. Da se šeta i da se piše prstićima.

Pa grabuljice, da se malo poigramo. I kamenčići lepi, beli.
 
Sve to može i pored prozora, dok napolju veje, kvasi i hladi. Može, jer imam zen baštu! Ok, može i bez baštice, da se razumemo, ali je ovako živopisnije. Pravi pesak, pravi pužići, pravo kamenje i na korak sam od prave plaže!
Merima, zen majstorica mi je poslala paket i mnooogo me obradovala! Kliknite na link da vidite šta sve oni imaju!
Ona mi je, osim ove divne, predivne, bele zen bašte poslala i tri čaja iz Small tree. Ceo paket je mirisao od čajeva! Ceo. Na Burbon vanilu. I malo na Samuraj. Pored njih, dobila sam i Pu erh. O tome će biti poseban post.

A pogledajte kako je pisalo na paketu: Iva ♥
Pa, stvarno! Da se istopiš.

Nego, kako vam je bilo na moru?:)
Sledeći put možemo na planinu, ako želite. Možemo i na neki koncert. Možemo na dugo ili kratko putovanje..
Ispunjavamo zen želje;)

14 коментара:

  1. divan ti je zen! meni su isto primamljivi,al imam toliko toga u stanu da nemam gdje sa svime

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si me iznenadila...prijatno, kao i uvek...nadala sam se tirkizu, belom i zelenom, a dobila pravi pesak i školjke....Sad mi se još više ide na more, u talase, na pesak...
    A uvek sam se pitala kakve su te zen bašte i jesu li zaista zen...možeš li koju reč o tome?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, vidiš, a sad sam ti pisala na FB:) Da se ne ponavljam, citiraću se;)
      "Zavisi šta ko očekuje, pretpostavljam. Moj zen nije meditacija u pravoj zen bašti, ali maštanje kao u postu, dok se igram peskom i školjkama je definitinvno opuštajuće. Bitno je da napraviš svoj doživljaj:)"

      Избриши
  3. Uuuu i ja jedva čekam Zen kada umočim prste u more:) Još samo 117 dana kaže stiker za odbrojavanje dana na mom fonu:)
    Baš mi lepe te grabuljice...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zatitrala sam, kad reče 117 dana. Kakav je stiker, da ga poljubim!:*
      Ja.volim.more. Volim.

      Избриши
  4. Pms me radi samo tako. A to znači da mi se sada plače za nekim morem i baštom. Ono, kao, baš. :( Hoćem! I divna je baštica, bela - znaju šta loliš. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, prava je! A mislim da za morem čeznem i kada sam na moru!:) Ne znam šta bih da ne idem redovno, pu pu;)
      A bašticu sam birala, zamisli kakvi su divni:)

      Избриши
  5. Ja sam istu takvu basticu jednom prilikom kupila sestri, i puno joj je pomogla ya kreativni boost u pauzama rada na arhitektonskim projektima. Svako bi trebao imati jednu. Blago tebi.. I mojoj sestri :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe:) Blago nama- sa baštama:)
      Previše sam slušala dečije pesmice. ( *Blago nama sa mamama.)

      Избриши